Nici un apartament nou în acest moment
Bucuresti Mall
Inaugurat in data de 10 septembrie 1999 si localizat chiar in inima capitalei, Bucuresti Mall este primul centru comercial din Romania care a adus sub aceeasi cupola ultimele inovatii si standarde internationale, in materie de comert. Oferind o combinatie ideala din punct de vedere arhitectural, social, economic si demografic, Bucuresti Mall este primul centru comercial unde poti beneficia in acelasi timp de relaxare, distractie si cumparaturi, toate intr-un loc modern si civilizat.
Pentru a raspunde tuturor nevoilor consumatorilor sai, Bucuresti Mall a creat cel mai bun mix de magazine de moda, servicii si restaurante, oferind o varietate de peste 100 de magazine si de asemenea a pus la dispozitia vizitatorilor sai mai mult de 1200 de locuri de parcare pentru o suprafata de 53.000m2 din care 28.500 m2 reprezinta suprafata inchiriata. Fiecare nivel are o destinatie anume ce poate fi descoperita vizitand centrul comercial:
Nivelul Fantanii: Reprezentantul principal in papetarie de pe piata romaneasca, Diverta, poate fi gasit la Nivelul Fantanii alaturi de magazinele specializate de decoratiuni interioare. Impreuna cu magazinele de servicii GSM precum si cu locul dedicat copiilor "Planeta Veseliei", Nivelul Fantanii creeaza o ambianta placuta pentru a bea o cafea, in timp ce poti admira "jocul" inviorator si vesel al fantanii arteziene.
Nivelul Strazii: "Uau !!!" este cuvantul perfect care poate descrie acest nivel. Aici veti gasi cea mai buna combinatie de magazine cu specific de moda, bijuterii, cosmetice si cadouri, servicii de developare si curatatorie precum si multe alte magazine. Lucrurile devin mai interesante cand veti descoperi cei 5000 m2 de GMarket care ofera consumatorului posibilitatea alegerii produselor ce le doreste cel mai mult. Chiar la intrarea din Calea Vitan, la Biroul de Informatii, veti gasi o fata foarte draguta si politicoasa care va va ajuta cu orice informatie de care aveti nevoie.
Nivelul Modei: Adresandu-se tuturor varstelor, buzunarelor si gusturilor, Bucuresti Mall dovedeste prin Nivelul Modei ca generatiile diferite pot coexista cu succes. Caracterizat prin eleganta oferita de magazinul Marks & Spencer, prin minunata lume a parfumurilor si cosmeticelor din Beauty Shop, prin prezenta magazinelor de sport si timp liber, acest nivel prezinta o varietate de produse, unde toti vizitatorii se pot regasi.
Food and Fun Gardens: "Trezeste-te Bucuresti! Aici este locul unde distractia incepe!". Bucuresti Mall a creat special pentru cei care doresc sa manance sau sa se distreze, un etaj intreg unde pot gasi un cinematograf cu 10 sali, o alee de bowling, un casino si a pus la dispozitia doritorilor o gama variata de meniuri prin intermediul restaurantelor si fast-food-urilor. De asemenea, la acest nivel poti sa bei o cafea fierbinte in timp ce profesionistii in materie de hairstyle va prezinta ultimele tendinte.
Nivelul Media Galaxy: Daca incerci sa cumperi un frigider, un DVD, un radio sau un aparat cu microunde ai nimerit in locul potrivit. Cei 3000 de m2 ai electrocomplexului Media Galaxy te asteapta sa pasesti in lumea magnifica a electronicelor si a electorcasnicelor.
Prezenta in acelasi loc a tuturor acestor companii prestigioase alaturi de o combinatie perfecta de magazine si distractie, iti confera siguranta ca Bucuresti Mall este cel mai bun centru comercial din Romania.
In acest fel, din partea Bucuresti Mall, te poti astepta doar la ce este mai bun!
Caracteristici importante:
# 5.000mp GMarket;
# restaurante,cafenele,fastfood-uri si o gama larga de delicii culinare;
# Hollywood Multiplex cu 10 cinematografe,centre de distractie,sala de bowling;
# Masuri de protectie impotriva incendilor si masuri de securitate generala pe toate nivelele;
# Infrastructura moderna incluzand incalzire, ventilatie, aer conditionat (HVAC) in fiecare unitate;
# Echipamente tehnice si de securitate,circuit TV inchis(CCTV);
# Instalatie de siguranta completa pentru alimentarea cu energie electrica;
# Servicii de salubrizare,securitate si intretinere complete;
# Acces la coridoarele de serviciu si lifturi pentru transport marfa pentru unitati;
# Parcare spatioasa si moderna menita sa satisfaca necesitatile clientilor;
# Programul: intre 10.00 si 22.00; GMarket 9:00-23:00; Food + Fun Gardens 10:00-23:00 (Luni-Vineri) and 10:00-24:00 (Sambata-Duminica)
# Deschis 365 zile pe an.
Plaza Romania
Plaza România s-a nascut, in primul rand, din nevoia de a gazdui nemeroasele solicitari venite din partea comerciantilor ce cautau spatii comerciale pentru a-si dezvolta afacerile deoarece primul centru comercial al companiei Anchor Grup SA, Bucuresti Mall, fiind deja ocupat in intregime, nu le mai putea oferi.
Acum, Plaza România ofera clientilor sai un centru comercial si de distractii ultra-modern, astfel construit incat sa corespunda tuturor cerintelor de calitate si functionalitate; calitatea produselor comercializate si a serviciilor prestate contribuie in mod cert la crearea unei experiente unice.
Ridicat pe patru nivele, complexul comercial Plaza România a fost inchiriat tinand cont de ultimele tendinte din punct de vedere comercial si asigura, prin structura si design, un flux de circulatie omogen catre toate magazinele deschise in incinta centrului comercial.
In plus, Plaza România pune la dispozitia clientilor sai o parcare supravegheata avand o capacitate totala de 2400 locuri, din care 700 sunt acoperite.
Plaza România inseamna calitate, valoare, surpriza, noutate, muzica si distractie. Conceput sub sloganul "Expect the best", Plaza România asigura locatii dotate cu toate echipamentele necesare organizarii de actiuni specifice printre care si o zona dedicata evenimentelor, usor adaptabila pentru organizarea de expozitii sau alte actiuni socio-culturale.
Plaza România raspunde nu doar cerintelor comerciale, culturale si sociale ale clientilor sai dar continua sa dezvolte o serie de programe comunitare initiate de "Fundatia Anchor Grup".
UNIREA Shopping Center
Unirea Shopping Center este cel mai mare centru comercial en detail din Romania. Investitorii si noua echipa manageriala si-au fixat ca obiectiv transformarea USC in principalul centru comercial de tip "mall" al Bucurestiului, menit sa raspunda stilului de viata dinamic din Romania mileniului III.
Amplasamentul central in Piata Unirii, zona cu traditie comerciala si trafic ridicat (aprox. 400.000 de trecatori pe zi), pozitionarea la 15 min. de orice cartier rezidential al Bucurestiului, fac parte din reteta succesului acestui complex. Principalele avantaje?
- Perceptia USC ca punct de referinta pentru bucuresteni si populatia aflata in tranzit
- Acces direct si rapid la o diversitate de mijloace de transport de suprafata - autobuze, maxi taxi, taxi si subteran -metrou alaturi de spatii de parcare limitrofe.
Imaginea noua a USC dateaza de la inceputul anului 2000, cand au fost stabilite specificul fiecarui etaj si au fost delimitate aripile CENTRALA si SPLAI, dupa cum urmeaza:
- Subsol - SUPERMARKET LA FOURMI
Alimente si produse specifice supermarket-urilor.
- Parter – BEAUTY, GIFTS & SERVICES
Cadouri , cosmetice, sticlarie, bijuterii, carti, jucarii, produse si accesorii GSM, produse farmaceutice,banci,oficii de schimb valutar, tutun si bauturi alcoolice, cafenea.
- Primul etaj - LADIES FASHION HOUSE
Imbracaminte, lenjerie intima, incaltaminte de dama.
- Al doilea etaj – MEN’S CLUB
Imbracaminte, lenjerie intima, incaltaminte, articole sport pentru barbati, magazine pentru barbati si femei.
- Al treilea etaj – ELECTROCENTER
Electronice, instalatii sanitare, aparate de aer conditionat, mobila de bucatarie cu produse electrocasnice incorporate, echipament de fitness, mobila si decoratiuni interioare, magazine pentru copii
Cateva dintre marcile cunoscute care pot fi gasite in USC sunt:
STEILMANN, HOUSE OF ART, JUST SONS STUDIO, TINA R, LCW – imbracaminte; I.D. SARIERRI, SKINY, TRIUMPH – lenjerie intima; LEONARDO, MUSSETE- incaltaminte; SARRA BLU – cadouri si accesorii; LOTTO, NIKE, PUMA, KENVELO – imbracaminte sport, KODAK, FUJI SERVICE – procesare foto; SONY, PANASONIC, JVC – electronice; INA CENTER, AVON, PRIVILEGE, REVLON – cosmetice; SENSIBLU- farmacie; PIRAEUS BANK, RAIFFEISEN BANK – servicii bancare; MC DONALD’S, KFC – fast food; DIVERTA – papetarie si carti; CONNEX, ORANGE – servicii de telefonie mobila.