cazare bucuresti - Regulament

Last minute

Nici un apartament nou în acest moment

Suport YMS

Newsletter

Regulament Expert Casa

Rezervare:

Rezervarea se face indicand cu exactitate tipul de apartament solicitat, numarul de persoane, ora si data sosirii, ora si data plecarii, dar si datele complete pentru un posibil contact imediat.

Confirmarea Rezervarii:

Rezervarea va fi confirmata pe basa disponibilitatii in acel moment, si dupa plata unui avans stabilit in functie de numarul de zile de cazare. Firma noastra are dreptul in caz de forta majora de a schimba apartamentul rezervat cu altul similar.

Sosirea:

Cazarea se face incepand cu orele 13.00; pentru exceptii va rugam sa solicitati in momentul rezervarii.

Plecarea:

Eliberarea apartamentului se face la orele 12.00; pentru exceptii va rugam sa solicitati in momentul rezervarii.

Plata:


Plata se poate face in numerar, prin transfer bancar sau prin mandat postal, cheltuielile de transfer fiind suportate de client. Plata se face anticipat pentru toate perioada de cazare.

Tariful de cazare:

Pretul de inchiriere al apartamentelor este indicat in euro, fara tva, si se calculeaza in lei la cursul de schimb BNR din ziua platii.

Reducere :

Reducerea se aplica in functie de numarul de zile afisat pe site cu conditia ca plata sa fie integrala si de la inceputul cazarii pentru toata perioada de cazare,  eventualele prelungiri sunt considerate ca un nou inceput si se platesc la pretul initial afisat pe site.

Penalitati:

Plata se face anticipat pentru toate perioada de cazare iar apartamentul este blocat pentru perioada achitata si pus la dispozitia clientului. In cazul in care clientul se hotaraste sa plece mai devreme de ziua anuntata, pierde contravaloarea zilelor ramase si achitate pana la plecarea initiala, intru-cat firma a blocat apartamentul pentru client si nu a mai inregistrat nici o rezervare pentru perioada respectiva.

Daune:

Clientul este responsabil pentru pagubele materiale aduse apartamentului, trebuind sa depuna un depozit minim de 100 euro ce ii va fi restituit la plecare dupa ce personalul nostru a verificat starea apartamentului si a constatat ca acesta nu a suferit nici un fel de pagube, altfel, in cazul constatarii lor, personalul nostru va evalua valoarea pagubelor care se vor retine din depozit, iar daca va fi necesar se va achita si diferenta, pana la acoperirea pagubei in totalitate.

Responsabilitatea societatii:

Societatea noastra este responsabila de buna functionare a tot ceea ce priveste apartamentul, exceptie facand cazurile particulare care nu depind direct de gestiunea noastra, de exemplu lipsa electricitatii, a apei, a gazului, cablului TV, stricarea liftului etc, in acest caz daca problema persista, in functie de posibilitatea noastra va oferim in schimb un alt apartament. Nu ne asumam nici o resonsabilitate pentru obiectele de valoare sau banii lasati la vedere sau nepazite.

Curatenia:


Curatenia este efectuata in mod gratuit o data la 3 zile si schimbul lenjeriei o data la 6 zile, iar la cerere se pot efectua platind 5 euro doar pentru curatenie, sau 10 euro schimbul lenjeriei.

Dotari apartamente:

Fiecare apartament este prevazut cu un set complet de lenjerie pentru fiecare pat, 2 prosoape mari , un prosop mic, iar bucataria este complet utilata pentru a putea gati, farfurii, pahare, tacamuri etc, tv prin cablu si cu antena satelitara, aer conditionat, telefon si internet. ( la cerere).

Transport:

Transportul se poate efectua la cerere, de la si pana la aeroport, costul fiind de 20 euro (dus) intre orele 9.00 am si 23.00 pm, sau 25 euro intre orele 23.000 pm si 09.00 am, in functie de disponibilitatea noastra.

Servicii:

Efectuam intermedieri in domeniul imobiliar (cumparare-vanzare de apartamente,  inchirieri de apartamente pe termen lung, spatii comerciale etc.) oferim servicii de traduceri legalizate, interpretariat, excursii cu ghid in Bucuresti dar si in zona montana Bran, Sinaia, Brasov etc.


AcasaAcasa